loading...
سایت جامع جمع دوستان 92
admin بازدید : 67 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Amin Habibi – Ashegh Nasho

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی امین حبیبی با نام عاشق نشو

ترانه , آهنگ , میکس و مسترینگ : امین حبیبی

» بهمراه متن ترانه عاشق نشو «

 

\"759654135\"


...دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ عاشق نشو:

عاشق که بشی حالت میشه مثل من

مثل من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق می کنی

عشقت میره و میگه بمونو بسوز

عاشق که بشی حالت میشه مثل من

مثل من که زندونم اتاقم شده

تو تاریکی میشینی و میفهمی 

اون حرفایی که از عشق میزدن بیخوده

هر روز از غم دوریش عذاب می کشم

هر روز زندیگیم از روز قبل بدتره

من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم

این عشق آبرومو آخرش میبره

عاشق نشو ای دل

با تنهایی سر کن

حالم رو میبینی

حرفامو باور کن

عاشق نشو ای دل

عاشق شدن درده

میسوزی میمیری

این دنیا نامرده

 

عاشق نشو - امین حبیبی

 

از وقتی که من عاشق شدم زندگیم

مثل یه جهنم شدو توش گم شدم

اون لیلی مجنون توی قصه شد

اما من اسیر حرف مردم شدم

از وقتی که من عاشق شدم حالمو

هیچکی مثل روزای گذشتم ندید

من مثل یه شمع می سوختم آب میشدم

اون پروانه گی میکردو پر می کشید

هر روز از غم دوریش عذاب می کشم

هر روز زندیگیم از روز قبل بدتره

من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم

این عشق آبرومو آخرش میبره

عاشق نشو ای دل

با تنهایی سر کن

حالم رو میبینی

حرفامو باور کن

عاشق نشو ای دل

عاشق شدن درده

میسوزی میمیری

این دنیا نامرده


دانلود

\"دانلود\"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت آموزشی و تفریحی و تخصصی و فرهنگی و هنری جمع دوستان 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    جمع دوستان را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 4,313
  • بازدید کلی : 21,636