loading...
سایت جامع جمع دوستان 92
admin بازدید : 121 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
شروط پسر ایرانی برای ازدواج (طنز خنده دار)

از کلیه دوشیزگان قدبلند زیبارو، واجد شرایط زیر تقاضا داریم تقاضانامه ها و رزومه خود را جهت ربودن دل بنده به صورت پیغام در قسمت نظرات یا به وسیله ایمیل به نشانی بنده بفرستند.
سایت پاتوق۹۸: بدیهی است پس از انجام بررسی‌های کامل، نام افراد دارای صلاحیت به وسیله همین تریبون اعلام خواهد شد. نکته: ما تو کارمون پارتی بازی نداریم، یعنی لطفا از قرار دادن پول نقد در نامه یا پیغام خود بپرهیزید و هی نگید ما فامیل فلانی هستیم.شرایط پذیرش

۱- قد کمتر ۱۶۵سانتیمتر و بالاتر از ۱۷۵سانتیمتر نباشد.

سن بالاتر از ۱۸سال و کمتر از ۲۲سال باشد.۲-

۳- افراد خیلی ترکه‌‌ای و زیادی چاق قابل پذیرش نیستند. (چون من حوصله رژیم چاقی و کلاس لاغری ندارم)

۴- هر وقت من خواستم می‌ریم هر رستورانی که من گفتم. آبگوشت، کوفته، کله‌پاچه و میرزاقاسمی با کلی سیرترشی دوست دارم.

۵- اهل کادو خریدن و هر روز لاو ترکوندن نیستم

۶- اگر خدای نکرده، زبانم لال، خدا اون روز زو نیاره که ازدواج کردم و وبال گردنم شدی، مامانم اینا و مامانت اینا نداریم. خوشم نمیاد.

۷- عمراً نفقه بدم. چهارده‌تا هم بیشتر مهر نمی‌کنم.

۸- باید یک جایی کار کنی، یک کاری هم واسه عصر من گیر میاری چون حوصله مسافرکشی و رانندگی ندارم

۹- بابات باید پولدار باشه تا من در صورت لزوم بتونم بتیغمش.

۱۰- پول اضافی ندارم برای پوشک کامل بچه بدم. می‌ری کهنه و لاستیک می‌خری، خودت می‌شوری.

۱۱- به مامانت می‌گی سیسمونی خوب بیاره

۱۲- باید خوشگل باشی چون پول واسه لوازم آرایش نمی‌دم.

۱۳- موهای وزوزی نباید داشته باشی، چون نرم‌کننده ایرانی الآن شیشه‌ای دوهزار تومن شده.

۱۴- موهای خرمایی و مشکی رو ترجیه می‌دم.

۱۵- نباید ورزشکار باشی چون قدرتت خیلی زیاد می شه !.

۱۶- اگه سر کار بری یا کاری داشته باشی نباید دیرتر از ۵ خونه باشی.

۱۷- از الان باید کلاس آیروبیک بری تا چندسال دیگه بد هیکل نشی، پولشم از بابات بگیر. من ۱۰سال دیگه زن شکم گنده نمی‌خوام

۱۸- باید فال قهوه بلد باشی بگیری، چون من دوست دارم.

۱۹- مانتوی تنگ نمی‌پوشی.

۲۰- دوستات رو هم هر روز نمیاری خونه. فهمیدی.

۲۱- یک ماشین ظرف‌شویی هم قاطی جاهازت بذار. دوست ندارم پوستم خراب بشه.

۲۲- لازم نیست واسه یک خونه ۵۰متری، جاهاز خونه ۲۰۰متری بخری.

۲۳- من مبل تختخواب شو دوست دارم

حالا در خدمتیم
.
.
.
.
.
.
.
.
به نظر شما شرطی مونده ؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت آموزشی و تفریحی و تخصصی و فرهنگی و هنری جمع دوستان 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    جمع دوستان را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 4,258
  • بازدید کلی : 21,581